torsdag, maj 27, 2010

Annat än hovar!

Fick en utmaning av Irene!
Jag skulle göra ett inlägg med den 10:e lagrade bilden jag har på min dator och skriva några rader. Då jag är gift med en "mappmänniska" fick jag komma på ett system att leta upp just "den tionde" bilden och här är resultatet:Emil i högform!
Ni som läst min blogg ett tag vet säkert att jag har en kompanjon, kollega och vän med mig ute på gårdarna. Aldrig känner jag mig ensam i bilen och dessutom är han en ständig källa till inspiration, motivation och motion!
Han är bäst helt enkelt!
Så nu skickar jag vidare utmaningen till.. hmm vem ska det bli?

Lisa!
För att du har så fina bilder på din blogg och det ska bli väldigt intressant att se mer vad du må ha gömt i ditt "lager"!

1 kommentar:

Irene sa...

Man kan inte bli annat än jätteglad av en sån bild!