lördag, februari 13, 2010

Glad och tacksam!

Bloggen växer och det är så himla kul! Det inspirerar givetvis till fler inlägg oftare.
Jippie!
Har även andra orsaker att vara glad just nu..
Fick ett samtal härom dagen som är en jättemöjlighet för mig och även ett gigantiskt erkännande! Samtalet var från en duktig veterinär som är med och driver en hästklinik och planer smids, mer vill och kan jag inte säga just nu men så fort jag kan ska jag skriva mer om vad det handlar om!
Jag kan väl i alla fall säga som här att jag troligtvis kommer få fler intressanta fall att skriva om! Hi hi!
På återseende inom kort! (looooovar!)

1 kommentar:

Larsson sa...

En liten cliffhanger...spännande!

Men du - jag vet inte om jag har tålamod att vänta, serru. Nix!

Jag ringer nog upp och sjunger i luren.
Och min sång, den gör att vem som helst avslöjar vad som helst, när som helst! He he he...

*ilar till telefonen med ett elakt flin på läpparna*