lördag, juli 24, 2010

Semester

Nog för att jag älskar mitt yrke men nu har jag snart avklarat en veckas semester och det har varit skönt för kroppen med lite vila! Jag har ridit och hunnit med en tur till Gotland bl a. Där, hos goda vänner, har jag solat, badat och ätit en massa god mat!












Jag älskar djur väldigt mycket men känner i alla fall en som kan titellera sig som djurvänsmästare!
Denna duva heter Syke och blev som unge räddad från en säker död i Visby bland attackerande måsar och trutar! Nu är hon en i familjen och vill helst vara med så mycket det bara går!





Självklart fick familjens hund lite välförtjänt gos också!








Klart Emil var med! Han hatar normalt vatten men i värmen så tyckte han det var skönt med några simturer i havet!
Ha det gott!!

Inga kommentarer: