fredag, november 18, 2011

E20

Kära bloggläsare! Upprepar mig säkerligen nu, men oj vad tiden rinner iväg!
För tillfället far och upp och ned, fram och tillbaka och fram igen..
Skövde-Stockholm-Skövde-Stockholm osv, osv. (givetvis med praktikanten som sällskap!)
För er som inte vanligen åker E20 så jag kan bara varna er för att det måste vara en av de tråkigaste vägarna i Sverige!
Tur då att jag införskaffat mig en ny bil som både är bättre för miljön och plånboken!


Snygg till och med!
Anledningen till detta farande är pga min flytt tillbaka till huvudstaden. Det är med blandade känslor, såklart, som jag lämnar alla fina hästar och underbara människor som ingår i min kundkrets i Skövde med omnejd. Men det är även kul att lära känna nya människor med nya fina hästar!
Jag kommer efter årsskiftet att ha flyttat helt till Stockholm och det är slut på pendlandet!
(Nåja, kommer åka ned under våren för några specialfall var sjätte vecka. Så lite pendlande blir det allt!)



Emil har redan fått nya vänner (schyssta sådana som ger bort märgben!)

Inga kommentarer: