torsdag, mars 10, 2011

Specialfall

I helgen fick jag för mig att börja inreda arbetsbilen, dock tillfälligt då jag väntar på proffsinrede i stål.



Men varför vila en söndag?









Och som ett brev på posten son har jag bokstavligt talat ramlat över akuta/ej planerade specialfall under de senaste dagarna som krävt både smide och svetsning.
Bl a denna ponny som tidigare haft fång och fortsättningsvis kräver tåriktade skor i fram för en förkortad överrullning.






Eller denna, som haft problem med hovledsinflammation och pga detta kräver heartbarskor.


Sen har jag öppnat några bölder och gjort specialbeslag så som ringskor mm.

Har även gjort ett inköp som jag inte förstått att jag inte redan gjorde för flera år sedan.
Mina damer och herrar, låt mig presentera:
Hängslen!


Hur skönt som helst att jobba i!

Det var en snabbsumering!

Må gott!






Inga kommentarer: